marți, 18 septembrie 2012

Inspiratie, unde mi-ai fugit?



Ultimele incercari de-a ma juca cu un pix si o foaie, au fost mici esecuri...de fiecare data cand pixul se apropia de foaia alba ce astepta sa fiu atinsa de cuvinte, ce sa formeze propoziti, care sa se lege in fraze ca toate impreuna sa formeze...ceva frumos.:D 


Pur si simplu aveam un moment in care nu puteam da drumul cuvintelor, sa zboare asa departe incat sa ajunga la voi. Cel mai sigur stresul si incapabilitatea de a face ordine in mintea mea m-au tintiut undeva jos, rupand orice legatura intre mine si inspiratia.

Adesea ni se spune: "Lasa timpul sa rezolve problemele.", dar nu vreau asta, mi le pot rezolva si singura.Pot si nu o sa las nimic in voia sorti...E vorba de viata mea, de trairile mele, de bucurile mele, si de momentele mai putin bune, nu o sa imi traiesc viata assa cum vor alti pentru ca e prea scurta si frumoasa sa o traiesc cum zic alti nu cum vreau eu.

Asta pentru ca am invatat ca pana la urma, o experienta urata iti deschide ochii mult mai mult decat orice sfat.

Azi ma gandesc ca sunt persoane care au mii de motive pentru a se plange, si totusi zambesc. Eu ...tu...de ce nu am zambi si noi?








O imbratisare virtuala, dar sincera pentru toti.


6 comentarii:

  1. alegerile pe care le facem sunt ceea ce pana la urma ne caracterizeaza si ne definesc ca oameni dar pe langa aceste alegeri la fel de important e si modul in care acceptam consecintele alegerilor pe care le facem.
    A zambi e difici , e benefic si e caracterizant pentru cineva mai ales daca o face in momente grele din viata , chiar daca interiorul plange pana la urma calauzit de exterior va zambi si el .

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult blog-ul tau , felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am patit adesea acest lucru, sa nu pot scrie. E vorba de ,,dezabuzarea" spiritului; acest lucru se traduce prin faptul ca sentimentele in inraurirea lor isi cer portia de ,,atentie" si ca fuga printre cuvinte nu e suficienta. In aceste zile eu te-as sfatui sa renunti la scris si sa faci ce iti place. P. S. Fiecare traire e absoluta, nu trebuie sa te compari cu ceilalti. Nu cred ca e bine sa zambesti doar pt. ca ceilalti o fac. Trebuie sa dai ce-i al Cezarului, Cezarului si doar atunci vei ajunge la o cunoastere a sinelui veridica. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere

Spune ceva, ce e in mintea...:)