joi, 3 ianuarie 2013

2013-nu fac urari de bine



In fata oricarui inceput luam o pauza in care reflectam la ce a fost, ce am realizat, ce ne-am dorit sa realizam si nu am reusit.

O pauza in care ne facem alte planuri, ne stabilim noi obiective, punem alte planuri la bataie, ne credem mai puternici si mai capabili ca oricand, si chiar suntem.

Ca la fiecare inceput de an ne facem bilantul pe anul ce s-a scurs, bilant care ma face sa fiu multumita de anul ce s-a terminat.A fost un an infloritor, un an in care am invatat multe lucruri, un an in care am cazut dar m-am ridicat mai sus, un an in care am reusit sa realizez aproape toate lucrurile ce mi le-am propus si acestea nu au fost putine.La început a fost doar dorinta de schimbare, apoi a intervenit vointa ca apoi puterea sa-mi daie un impuls ca sa reusesc, si-am reusit.A fost totusi si un an greu...un an greu care s-a sfarsit cu bine.:)

2013? Ce va fi el? E un mister...dar voi face tot ce tine de mine pentru un an mult mai bun decat anul bun ce tocmai a luat sfarsit.;))

Pentru 2013 nu va fac urari de bine, nu va urez implinirea tuturor dorintelor, va doresc sa aveti parte doar de ceea ce Dumnezeu va va ajuta sa realizati prin propria putere si vointa.

Ce rost are aceasta viata daca traiesti fara sa-ti implinesti VISURILE?
Implineste-ti visele!!!




2 comentarii:

  1. Cineva îmi spunea demult că succesul este o călătorie, nu o destinaţie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa-i dau dreptete la acel "cineva". Dar fara un obiectiv propus e aproape imposibil sa ajungi la destinatia dorita.:)

      Ștergere

Spune ceva, ce e in mintea...:)