vineri, 24 august 2012

Ce ai prefera sa fii : un geniu stresat sau un prost fericit?



Dorintele sunt cele care ne motiveaza sa facem mai mult si mai mult, dar in lipsta reusitei tot ele sunt cele care ne aduc nefericirea. Persoanele motivate de un lucru obtin mai repede ceea ce iti doresc, deoarce in mintea lor “as vrea” devine “vreau”, “ar trebui” devine “trebuie”, “mai intii si mai apoi” devin “acum”, cand aceasta conceptie pune stapanire pe minte atunci dorintele incep sa se transforme in realitate. Simti uneori cum viata te indeamna sa faci mai mult decat faci deja, sa fii mai mult decat esti deja, sa oferi lumii mai mult decat oferi deja, iar acest sentiment nu vine niciodata din obligatie fata de ceea ce-ti ofera viata, ci vine din adancul inimii tale si din dorinta de a a-ti aduce contributia pentru o lume mai buna.
Uni ne  dorim bani, succes, dragoste, putere, alti isi doresc TOTUL.
Daca am totul o sa fiu fericit.”
Nu conteaza cite dorinte iti pui azi sau maine, important e sa stii ce-ti doresti tu cu adevarat, iti doresti bani, sau prietenie, iti doresti iubire sau o casa mai mare.Fie ca pentru fiecare dintre voi dorintele sa se transforme in scopuri!Scopuri pentru care sa stiti sa luptati.
Dar sa nu uitam ca satisfacerea unei dorinte, naste o alta dorinta si tot asa.Cand o sa se simta fericit un om care crede ca o sa fie fericit cand o sa aiva ceva mai mult? Niciodata.
Persoanele fericite si implinite nu sunt neaparat cele care au tot ce-i mai bun din fiecare lucru, ci acelea care stiu sa vada ce e mai bun in tot ceea ce au.
Multumirea il face pe sarac bogat iar nemultumirea pe bogat sarac.
O inima multumita se bucura de doua ori pentru o binecuvantare, atunci cand o primeste si cand isi aduce aminte de ea.
Eu personal, sunt fericita pentru ca am mai mult decat imi trebuie, sunt multumita pentru ca sunt sanatoasa si am doua maini cu care pot realiza lucruri marete.Am inteles ca nu toate lucrurile pe care mi le doresc imi si trebuie, mi-am dorit prea mult ce nu imi trebuia pana ce am inteles ca am tot ce am nevoie sa fiu fericita: o inima. Ce trebuie sa fie plina de pace si multumire.

Intrebarea mea pentru tine este Ce ai prefera sa fii : un geniu stresat sau un prost fericit?